Individuali sandėlio valdymo sistema arba integruotas sandėlio valdymo modulis pagal Jūsų iškeltus reikalavimus

Šio modulio pagalba galima nesudėtingai valdyti ir apskaityti savo prekių/medžiagų sandėlį. Aiškiai ir nesudėtingai kuriamos kategorijos bei produktai.

Produktai turi savo detalią prekės kortelę, kurioje matoma ir redaguojama reikalingiausia informacija.

Sekami nustatyti minimalūs produktų likučiai – sistema visada įšspės apie artėjantį produkcijos trūkumą.

Matoma prekių įsigyjimo istorija, tad nesunku net ir po ilgo laikotarpio atsekti kiek ir už kiek ir iš ko, kada pirktas konkretus produktas.

Automatinis eteketės generavimas skirtos atsispausdinti ir klijuoti reikiamose vietose. Etiketės su barkodais, QR kodais, produktų informacija ir t.t Kaip reikalinga.

Sistemą esant reikalui apjungiame su Duomenų kaupikliu, arba galima paleisti, kad dirbtų su bet kokiu QR kodų skaitytuvu (pvz. mobiliu telefonu).

Inventorizavimo funkcija skirta greitai ir nesudėtingai atlikti esamų produktų sandėlyje kiekių patikrą. Sugeneruojamos ataskaitos.

Pajamavimo funkcija skirta pirkimų ir atvežtų prekių perkėlimui į sandėlį.